FUCK YOU KOMPLEX

Komplex, något otroligt jobbigt som förstör mitt självförtroende. Jag har massvis komplex, tyvärr. Men jag jobbar på dem, i swear! Min mage är en av alla komplex. Grejen är dock att när jag står i underkläder och kollar på min kropp i spegeln tycker jag att den ser bra ut, även magen! Min mage ser liksom fin ut då. Men kollar jag ner på den eller tittar på magen i sgegel när jag har kläder ser den inte alls lika fin ut :((
 
Häromdagen så klippte jag min Bullet tröja till en magtröja, för jag tänkte att jag kanske skulle använda tröjan mer då... Grejen är att jag vågade ju inte det, den låg där i skåpet och skräpade. Men idag så ba körde jag, tyckte det blev dösnyggt!
Lol, fan vad brun jag är i ansiktet!

Kommentarer
Postat av: CrystalCandy^^

Förstår det med komplex, hade tusen stycken men med åren går dem bort om man hjälper sig själv, tar tid men värt det.
Mkt fin magtröja!

2014-06-10 @ 23:17:52
URL: http://crystalcandy.blogg.se
Postat av: sandra

Det vart ju riktigt snyggt!
Och jag tror de flesta känner igen sig i att ha komplex, jag har också komplex, men det blir bättre ju mer man lär sig att älska sig själv, för ärligt är det ingen som bryr sig om hur ens kroppsdelar ser ut, så länge de inte är onaturligt stora eller små :).

Svar: Åh tack!Ja det har du verkligen helt rätt i :)
Momlin Engqvist

2014-06-15 @ 08:21:34
URL: http://nattstad.se/sansans

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback