MÅNDAG IGEN

HELVETE VAD TRÖTT JAG ÄR, skulle kunna ta och sova nu på dirren. Jag och Malin har vandrat en massa idag, i en sådär 3-4 timmar. Eller så kan vi bara säga att vi gick in till stan och sen shoppade ganska länge. Mötte sen Maja och drog till donken, NOMNOM haft värsta cravingen efter pommes och hamburgare i helgen haha!
 
Sen har jag ju väärldens bästa vän, hon förtjänar en fet chokladbit. Maja har nämligen fixat sommarjobb åt mig! Dock så tvekar jag lite om jag vill ha det, men just nu väger det över på att jag tar det, vill ju fan ha cash! :D
 
Skulle ta en fin liten cambild till inlägget, men tänkte att vafan, nu ska dem få något att skratta åt!
 
LUULZ, skulle posta detta inlägg vid typ 7, men jag glömde hahah.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback