MIN HELG I HARGE

HEJ HEJ KOMPISAR! Nu är jag tillbaka från min lilla bloggpaus, ska kompensera tiden jag varit borta med en video, kommer upp redan imorgon, tjohooo!
 
Har haft en superbra och lång helg. Firat Tinas student, käkat på restaurang, campat, solat, gått på stan i Askersund(älskar att det är såå himla mycket med jenkare och old caars där, såg min drömbil, en lila dodge), käkat glass och meloooon grabbar, så himla mycket melon, har även gått mysiga promenader på stranden i Harge och så har vi spelat en massa kort och spel på kvällara, så mysigt!
 
saknar min systemkamera såå himla mycket :(((( ni får massa bättre bilder senare, när jag fått dem av syrran.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback