VAD HÄNDE SEN?

Lördagkvällen blev inte alls som tänkt, blev istället att vi stannade kvar hemma hos Adam med Ronny och Lizzie och drack öl och whisky, LOL i'm a real man now, drinking beer and stuff. Vi spelade Runner2, jag fastnade på en bana som jag körde om och om igen huuur länge som helst, när jag tillslut klarade den vrålade alla som älgar under brunst. Sen framåt 3-4 på natten så slog jag och Adam på Supernatural som vi somnade till.
 
Söndagen(igår) chillade vi mest, kollade supernatural, satt lite ute i solen och ritade, duschade lite onormalt länge och sen blev klockan helt plötsligt 18.00 och det va 25 minuter kvar tills bussen hem mot Norrköping skulle gå. Jag fick kasta i mig mat och stresspacka, när det va ungefär 10 minuter kvar så hittade jag inte min plånbok, rände runt i hela huset och letade, 5 minuter kvar och jag upptäcker att den redan ligger i väskan.... MEN tro det eller ej men jag hann med bussen, tyvärr :( Alltså hatar att åka hem, trivs så jävla bra i Västervik hemma hos Adam! Även om jag fortfarande har svårt för att prata med hans familj så trivs jag ändå som fisken i vattnet, en himla underbar familj har han!
 
Instagramis bild jag la upp för att visa min protest.
 

Kommentarer
Postat av: Arijana

Hej! vilken fin och rolig blogg du har!
Jag och min kompis har precis startt upp en ny blogg så kolla gärna in den och släng in en kommentar om vad du tycker.
Obs. förlåt om du får två kommentarer då båda kommenterar bloggar just nu. Kram! /a

2014-06-02 @ 15:30:52
URL: http://arinath.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback