IBLAND SÅ BARA BLIR DET SÅHÄR

Har haft en halvbra dag, det började igårkväll och sen när jag vaknade imorse mådde jag förjävligt. Trodde att jag på riktigt skulle må bra länge den här gången, men det sprack igårkväll. Efter senast så trodde jag inte att det kunde bli värre, men såhär dåligt har jag inte mått på länge. Har för underbara vänner som hjälper och stöttar mig, har suttit och pratat i flera timmar nu på kvällen och det hjälpte lite, puss på er! Och så har jag ju såklart Adam också, bästastebästaste Adam som ALLTID ser till mitt bästa. Han kommer på fredag också så då kommer allt bli mycket bättre!
 
Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen blir bättre!
Asdåligt redigerad bild, jag vet.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback