KOMMENTAR OCH SJÄLVFÖRTOENDE

Efter att jag hade postat inlägget om att jag vågade ha mössan som jag hade igår och om mitt självförtroende så fick jag en kommentar där en tjej skrev till mig och sa att det inte va snyggt alls. Sure du får tycka så, men när jag skriver ut om hur jävla dåligt självförtroende jag har, tror du då att mitt självförtroende blir bättre av att säga att något jag tyckte va svårt att ha på sig inte är snyggt? Då kanske du skulle ha tänkt steget längre och inte skrivit den kommentaren, för jag har dåligt självförtroende och tar åt mig.
 
Jag kämpar som fan med att få ett bättre självförtroende, jag har gjort små framsteg(som igår när jag sket i vad andra skulle tycka om hur jag hade mössan) och jag blir så jäkla stolt varje gång. Jag har förut bara funnit mig med att jag har ett dåligt självförtroende and that's it. Men jag har insett att det är jag själv som måste ändra på det, det är jag själv som måste fixa mig ett bättre självförtroende.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Jag såg det inlägget du pratade om och jag tyckte att det passade riktigt bra på dig. Det är synd att de negativa kommentarerna berör mer än de positiva :(

Svar: Åh vad glad jag blir, tack! :') Ja det är väldigt synd, speciellt när man har så dåligt självförtroende :(
Momlin Engqvist

2014-04-02 @ 20:19:21
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback