OCH SÅ VA DET DET DÄR MED SJÄLVFÖRTROENDET

Idag när jag skulle ut, tänkte jag att jag skulle testa något nytt med min lila fina mössa. Vek upp kanterna på den och satte den på huvudet, kolla mig i spegeln och tänkte att det såg ju ganska coolt ut. Men så har jag världens sämsta självförtroende och började tänka "vad ska de andra tycka, tänk om det ser konstigt ut?? tänk om det egentligen är skitfullt, man kan ju liksom inte vika upp kanterna på en mössa man inte ska vika upp kanterna på!!". Va påväg att strunta i mössan, men så ba poff i huvudet på mig och jag ba "nej! Jag tycker det ser stentufft ut, sen får alla andra tycka vad dem vill!". Ni anar inte vilket jävla stort steg det är för mig att faktiskt strunta i mina tankar, att bara gå efter vad jag egentligen tycker. I AM FUCKING PROUD OF MYSELF!
 

VAD TYCKER NI, SNYGGT ELLER HUR?
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS Blogazine

SNYGGT :)

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2014-03-27 @ 21:39:12
URL: http://adaras.se
Postat av: Louise

Jag tycker inte det är snyggt alls. Men alla klär sig som man själv vill.

Svar: Men ååh, så kul att du tycker så och berättar det för mig som har så hiiimla bra självförtroende. Tack så mycket :)))
Momlin Engqvist

2014-03-28 @ 08:43:05
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Anonym

Men gud lyssna inte på Louise! Jag tycker att det var snyggt + antingen så tror jag att folk tänkte "fin mössa" eller så tänkte dem inte alls på det. Det är ju många som har sådär med mössan så det är inget att vara rädd för att ha! :D puss puss och hoppas att ditt självförtroende kommer att bli toppen!

Svar: Åh såå glad jag blev av din kommentar! Det borde finnas fler av dig som sprider sådan glädje! :D Pusspuss!
Momlin Engqvist

2014-03-29 @ 21:38:15

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback