PROBLEM, HÅR OCH MANGO

Tror jag stretchade alldeles för mycket på idrotten idag, har ont i knät :( Dessutom så har smärtan i höften blivit värre idag, inte så att jag dör av smärta, men det gör liksom ont när jag rör mig på ett speciellt sätt(som jag gör väldigt ofta). Det typ hoppar mellan svanskotan och höften, i helgen så va det mest svanskotan som gjorde ont, nu är det höften. 
 
Aja, något braigt med denna dag är i alla fall att jag hade bästa hårdagen. Blev superbraigt och fluffigt, dock så försvann tuperingen efter någon timme, hata glashår! :( Och så åt jag världens godaste mellis nyss, MANGO! Så gott, varför äter jag inte det oftare?? D:
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback