SJÄLVFÖRTROENDEPEPP

Vet ni vad, att jag är fett stolt över mig själv. Jag har insett att nu ska jag köra mitt race, ingen annans. Jag ska se ut hur fan jag vill, jag ska klä mig som jag vill, jag ska ha orangegrönt hår om jag så nu vill ha det(det vill jag inte haha)! För jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig längre, de får tycka att min emo-frisyr från 2007 är ful, för det tycker inte jag och det är det viktiga! Jag har fortfarande en heeel del komplex och saker som jag fortfarande tycker är jobbigt, men nu har jag i alla fall tagit ett steg närmare ett bättre självförtroende!
 
HIGH FIVE PÅ DEN!
 Luul, varfo blir den bild så oskarp :((

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback