SUCKER PUNCH

I helgen såg jag en film, den va så galet bra att den åkte direkt upp till toppen av braiga filmer. Denna film va ingen mindre ään drumdurmdumrdum(trumvirvel..) SUCKER PUNCH! Jävlar i havet vad braaa den är!
 
Filmen handlar om Babydoll som är enung kvinna som genom sin äckliga styvfar hamnar på ett läbbigt mentalsjukhus. Inom fem dagar ska hon lobotomeras, precis innan det så börjar hon jobba på bordellen och slåss mot tre jättesamuraier med bazookas, en armé av Andra världskrigs-zombier och en släkting till Katla på steroider. Ehh va, tänker ni kanske nu, hur hänger zombier och bazookas ihop med mentalsjukhuset? Jo, i Babydoll's  fantasi kan hon ta sig vart som helst och lustigt nog är det på en bordell hon hamnar. Därifrån fantiserar hon sig vidare in i olika våldsamma strider och de här striderna är som uppdrag, när hon klarat en strid så är hon närmare målet att bli fri.
 
 
Jag rekomenderar denna film starkt till er som gillar kalasbraig fantasy, action, datorspelsliknande miljöer och så till er 14-åriga småpojkar/flickor som gillar filmer med skitsnygga tjejer i stay-ups och push-ups som slåss.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: unforgivablecurse.blogg.se

Jag såg den där filmen för några år sedan, men det enda jag minns av den är att den var jätteförvirrande. Eller det kanske bara är jag? :)

Svar: Haha den är ganska förvirrande, men jag gillar den ändå haha! :D
Momlin Engqvist

2014-03-26 @ 19:46:59
URL: http://unforgivablecurse.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback