TATUERINGSDESIGN, SKAJP OCH HEMLIGHETER.

Ritade aldrig på tatueringsdesignen igår, hade inte någon alls lust men ville ändå rita så började slarvig rita på ett kranium som visade sig bli ganska så bra. Visar det sen när jag är klar med den! Satt även uppe och skajpade med Adam, snacka om att man blir på så mycket bättre humör efter att ha snackat med honom! Efter det flera timmars långa samtalet så satte jag mig och redigerade bilderna från parken från förförra gången. Och sen så började jag planera en hemlig greej, ni möjligtvis får veta idag eller imorgon. Woohooo hoppas ni kommer gilla't!! :D
 
När jag gick och la mig klockan 5 imorse så började det redan bli ljust ute, blev så glad när jag såg det för det betyder att sommaren snart är här!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback