VILL DU KOMMA IGÅNG MED DIN SKÅDESPELARKARRIÄR?

Snart är det inte långt kvar tills denna termin snart också är slut och då har jag bara ett år kvar i skolan. PAAANIK! Vad ska jag göra efter skolan, vavava?! När jag började här visste jag exakt vad jag ville göra efter skolan, men nu vill jag inte det längre D: Det finns ju så många olika alternativ!! Det finns säkert tusentals personer som är som jag nu i denna stund, har ingen aning om vad man ska göra efter skolan? Sååå jag tänkte tipsa om en väldigt awesome sida som jag sitter på(japp, jag sitter faktiskt på den).
 
Har du alltid velat testa på att stå modell? Eller kanske vara statist i en film? Eller varför inte spela huvudrollen i film?! Hur KUUL? Då ska ni aboslut bli medlem påå Statist.se! Det är helt gratis att bli medlem och när man blir det så hamnar man i ett register där film-, produktionsbolag, castingbolag, reklambyråer, eventbolag och tv-kanaler varje dag söker efter statister, skådespelare, modeller, you name it! Om jag va ni skulle jag inte tveka, det enda som kan hända är att du får testa på och även tjäna lakan! Gå in HÄÄÄR och bli medlem!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Jag är ny här i bloggvärlden..så om du vill får du gärna gå in på min blogg & ge förslag om inlägg och vad jag kan förbättra. Kram:)

2014-03-31 @ 16:56:40
URL: http://www.nattstad.se/victoriaudd

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback