YTTERS SERIÖS LISTA

1. Meningen bakom min URL: Min systers son kunde inte säga Malin så han sa Momlin istället, därav tog jag det smeknamnet och så döpte min blogg till det.
2. Favorit film: Free Willy, Lejon Kungen, Silent Hill och Sucker Punch
3. Varför jag älskar mina bästa vänner: För utan dem så skulle jag inte klara av livet.
4. Senast jag grät och varför? I torsdags när internet stängdes av. 
5. Piercingar jag har? Bara i öronen om det räknas?
6. Favorit Band? OF MICE & MEN????
7. Top 5 valar: 1. Timglasdelfin 2. Späckhuggare 3. Sydlig rätvalsdelfin 4. Commersons delfin 5. Narval

8. Tatueringar jag vill ha? En delfin på mitt bröst och sen när jag blir gammal och får hängtuttar så blir det en blåval.
9. Ålder? BLIR ARTON OM TVÅ VECKOR HALLÅÅÅ!!!
10. Den perfekta dejten? Dykning med delfiner utanför Nya Zeelands kuster (australien funkar också)
11. Livsmål? Vara volontär där man räddar delfiner, resa utomlands för första gången och gå på warpedtour.
12. Piercingar jag vill ha? Läppen, näsan och tungan :)))
13. Relationsstatus? Adam.
14. Något intressant om mitt liv? Jag är besatt av delfiner och har 7 syskon.
15. Fobier? Rått kött BLÄÄÄ
16. Mellannamn? Desirée. En gång råkade jag säga Diarée istället, det är sant!
17. En bild på mig:
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Ser att det står Om&m i din header och jag gissar på att du gillar dem..? Själv älskaaar jag dem! :D

Svar: Pfff gilla är en underdriftm jag AVGUDAR dem! :D
Momlin Engqvist

2014-03-30 @ 15:47:52
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se
Postat av: Lilly

Åh, jag har älskat späckhuggare sen blackfish. :D Har du sett den?

Svar: Jag har älskat späckhuggare sen jag va 5 år :D Japp, såg den så fort det gick att ladda ner den hehe.
Momlin Engqvist

2014-03-30 @ 16:18:48
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag såg dock Rädda Willy så fort den kom ut 93. ;) Haha!

Svar: Tänkte säga att jag såg den genom mammas mage men kom på att jag faktiskt måste sett den genom pappas pung i så fall D: haha!
Momlin Engqvist

2014-03-30 @ 18:14:45
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hahahh usch!

2014-03-30 @ 19:55:20
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback