FÄRGIFÄRGI

SpontanTjej_96. Har haft värsta cravingen efter att vilja färga håret hur länge som helst, men jag hade ju bestämt mig för att inte färga mer fören till skolan börjar efter sommarlovet igen... EHHHH FÄRGADE HÅRET IGÅR. Eller inatt snarare. Har sett lääänge att dem säljer en silverfärgad platinablond på Ica, men den är alltid slut :(( Men igår fanns det en så jag spontanköpte den och sen så kunde jag inte sova på kvällen så jag ställde mig och färgade håret vid halv 2 på natten. Det va dessutom den lustigaste färggrejen någonsin, man blandade allt i en plastlåda.
 
 

Kommentarer
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Moods blekning är sååå bra!! Har knappt slitit alls på mitt hår :)

Svar: Ja den va verkligen jättebra, slet inte alls lika mycket som alla andra blekningar jag använt!
Momlin Engqvist

2014-05-27 @ 18:35:01
URL: http://rmck.for.me

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback