HAVREDRYCK IN MA HEART

 
Som ni möjligtvis vet så dricker jag massvis av havredryck, så himmelskt gott! Om jag hade råd skulle jag dricka det heela tiden, men jag får nöja mig med 2 ibland 3 paket i veckan.. Nyligen så bytte OATLY design på paketen och jag rådiggar den. Så himla rolig och väldigt cool. Gillar baksidan där de skojat till det och skrivit "the boring (but very important) side". Dock förstår jag inte alls varför nästan allt står på engelska när hela produkten är så svenks den bara kan bli??? Någon som kanske vet?

Kommentarer
Postat av: Loviza

tjo har en blogg tävling på bloggen , skulle va kul om du va med! va har du att förlora liksom? kram och ha en bra dag :)

2014-05-20 @ 19:13:42
URL: http://www.nattstad.se/LovizaPalm

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback