KLIPPT I DÖDA FÅGLAR

Hade en ganska rolig eftermiddag i skolan, först lärde vi oss att vingklippa fåglar, fick klippa på döda fåglar D: Sen så fick vi även testa på att fånga in en fågel i voljär, jag tog mig an en duva som va helt crazy, diggade som fän med huvudet. Efter skolan så skulle jag och Maja göra en praktisk övning som vi missade en annan gång, vi fick ge ögon och öronmojs till gnagare. Tyckte att råttor lät som en bra idé, men nej, den va självmordbenägen och hoppade från bordet och höll på att smita ut.. Så vi testade på marsvin och illrar istället, gick superbra!
 
Sen efter skolan hade jag superlyxoch blev hämtad av pappa och så åkte vi hem till Vadstena! Dock va det ju ganska varmt i bilen, jag somnade och sen när jag vaknade så va jag alldeles swetty swetty D:
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Låter kul♥

Svar: Ja haha :D
Momlin Engqvist

2014-05-24 @ 11:34:28
URL: http://llollan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback