LOKI OLA

Nu på kvällen så tog jag en dusch och sen tänkte jag bara spola av golvet lite när jag duschat klart, slutade med att jag gjorde rent hela jävla badrummet med hjälp av en liten disksvamp, duschslangen och såpa, nu ser man vad det är för färg på golvet igen! Sen kom Malin hem från praktiken så vi stod och snackade ute i korridoren ett tag, sen upptäckte vi efter typ en halvtimme att Maja kommit hem från Göteborg, inte träffat henne på 3 veckor nu så det va feett awesome :D Så jag, Maja, Malin och Milla satt och snackade och tog igen lite tid i köket, myyys! Men nu sitter jag själv på rummet, käkar godis och dricker cola, dock inte ett dugg jävla sugen på godis, vafään :C
 
Jag har förresten tänkt göra en ny video imorgon, denna video är ett önskemål jag fått på bloggen ett antal gånger så tänkte att jag skulle ta tag i det nu.
 
Jag älskar av någon anledning att fota aluminiumburkar.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback