MIN VALBORG

 Valborg firades inte alls mycket, kom hem från praktiken ovanligt sent och va så himla dötrött så orkade inte kolla på någon eldbajs. Gick med Malin till expeditionen och hade lite chillhäng med lite folk och personalen på boendet istället, käkade korv och drack läsk. Tillslut var det bara jag, Malin, två tjejer till och Hanna och Helene som jobbar här kvar, vi satt och pratade jättelänge, skrattade som satan åt Hanna och Helenes julprydnadshistoria och käkade lite godis. Mysigt som fan azz. Nu är jag så himla trött att jag skulle kunna somna nu, men jag är sån som är uppe så länge det bara går och om man har ledigt så går jag aldrig och lägger mig tidigt även om jag är trött haha! Så ska försöka komma på något att göra, rita kanske? Eller kolla film?
 
 
Här har ni iallafall lite roligt jag, såhär skulle det alltså se ut om Valborg hade facebook, döroligt om ni frågar mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :)
Fin blogg!

Kolla gärna in mina videoklipp!':D

2014-05-01 @ 06:28:52
URL: http://emmiisliv.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback