RHINO RATSNAKE

Imorse när klockan ringde så ringde den mitt i en dröm och när jag sov som bäst så jag va döötrött hela morgonen och förmiddagen på grund av det, för jag sov ändå 7,5 timme. Sen när vi skulle av bussen så sov jag och blev väckt av ronja när bussen stannat, va alldeles förvirrad och typ flög av bussen supersnabbt.
 
Idag så va iallafall Pelle ledig så jag jobbade med bara Camilla. Fick som vanligt börja med att göra rent hos äckelråttsnok, är mer rädd för dem än för de giftiga Gilaödlorna och Scorpiongiftödlorna. Idag så hängde det dessutom en i taket mitt på glasrutan D: När jag va klar där gjorde jag rent hos Gilaödlorna, va också tvungen att putsa rutorna på insidan och utsidan, suuupersvårt och det blev så himla dåligt, men haha Camilla tyckte det blev jättebra. Sen va han vi inte mer utan sen va det dax för frukost! Efter frukost städade jag först hos Stjärnsköldpaddorna, sen bytte jag vatten hos en råttsnok, två majsormar, en boaorm och två Rhino ratsnake. Och så har dem också 3 grön trädpyton som har vatten i hela botten på sin låda och det skulle jag också byta, supertungt men jag är ju stark så det va ju en baggis! Efter lunch sen så bytte jag mat och fyllde på vatten hos mössen, sen va jag också tvungen att välja ut en söt liten musbebis som skulle bli mat till en orm, inte kul :( Sen fick jag mata den ormen och Anakondorna, fett tufft hihi! :D Innan jag gick hem för dagen plockade jag lite maskrosor åt sköldpaddorna och skinkarna som jag gav dem. Detta va sista dagen på reptilavdelningen, tråkiigt, det va ju så kul här :(
 Random bild från google på Rhino ratsnake, så söta eller hur? :D
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback