RÖDDAG

Idag va det den bästa färgen på en dag, nämligen röd(dag), ifall ni missat det typ. Jag fick själv välja om jag skulle till praktiken, valde att vara hemma då jag kände att jag inte riktigt hunnit sova så mycket de senaste dagarna och är trött hela tiden. Så idag sov jag till 11 och så låg jag kvar och tittade på Supernatural. Sen har jag i princip bara tagit det lugnt, duschat, redigerat foton och lite sånt. Känns dock himla segt att jag ska jobba imorgon, det känns liksom som fredag idag :( Så nu ska jag krypa ner i sängen!
 
Såhär såg jag ut idag(ligger lite ljug i denna mening)
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fin du är. :)

Svar: tack :)
Momlin Engqvist

2014-05-07 @ 11:19:48
URL: http://evahle.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback