SOLSOLSOLSOLSOL VA DET NÅGON SOM SA SOL?

JÄVLAR, JÄÄÄÄVLAR VILKEN SOMMARVÄRME!!! :DDDD
Har i princip legat hela dagen ute i solen och nu jäklar så börjar jag bli brunare, WOOHOO! Blev dock tvingade till skolan nu på eftermiddagen för att vi skulle redovisa om Madagaskar, råkade klanta mig och radera bort allt jag gjort 20 minuter innan vi skulle redovisa så vi satt och stressade ihop allt, blev ganska smått arg och irriterad påt, hatar när sånt händer!
Visste ni att jag inte vågade ha shorts som va kortare än över knäna fram till förra sommaren, hade världens komplex över mina knän. Hur konstigt? Dem funkar och det är väl det viktiga! Sen kanske det inte hjälpte förut när jag bodde hemma och mamma ofta påpekade hur fula knän jag hade.. :(

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

snygg outfit :)

Har en tävling på bloggen, den är ungefär som "dagens blogg" men roligare! :D

Läs också om hur det är att ligga på sjukhus vå ggr på en vecka, lurat döden (skulle ha varit död nu egentligen), hur det känns att vara född med en missbildning osv!
http://nattstad.se/idahtt

2014-05-22 @ 17:35:58
URL: http://nattstad.se/idahtt
Postat av: Malleballe!

DINA KNÄN ÄR JU ASFINA FÖR TUSAN! MORE KNÄN ÅT FOLKET!

Svar: HAHAH TACK MALLEBALLE!! :D YES INDEEED!
Momlin Engqvist

2014-05-23 @ 07:49:08
URL: http://malinannelinorgustafsson.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback