SÖNDAGSBESTYR

Igår så satt jag och Malin och hade en flera timmar lång frulle, supermyys. Maja och Cappe anslöt sig också en stund, sweeet! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord typ, älskar att bara sitta och prata sådär, det är så härligt. Sen så vid ungefär halv fyra byte jag kläder och så drog vi in till stan, Maja skulle dra sig tillbaka till Götet, såå tråkigt saknar henne massa ju :'''( Och jag och Malin tänkte dra en snabbis på stan, kollade lite i affärer och käkade dooonken. Vi va inne i Citylife(piercingaffär typ) och jag vill pierca mig nuuuu, men ska snart göra det what so ever! Sen drog vi hem och hängde i korridoren i någon timma för att Malin låst in sina nycklar på sitt rum, ringde Milla och lurade henne att Malin hade slagits och va blodig och det va därför vi ringt securitas HEHEHE. När securitas äntligen kom och släppte in oss på Malins rum så hängde vi där ett tag men sen va vi tvugna att göra matlådor och sen va det dax att sova!
 
Såg ut såhär i lördags, matchade töjen med skjortan!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback