SOVA? VAD FAN DE FÖR?

Gårdagen slutade ganska så halvbra, satt först och pluggade inne i samlingsrummet med Malin, Maja och Casper. Sen satt vi bara och kollade tv och snackade lite. Sen så blev jag av oviktig anledning väldigt ledsen, satt och grät ett bra tag innan jag tillslut bad Adam ringa mig för jag orkade inte bara sitta där med mina vänner och gråta, behövde prata med min bebi. Dock så va jag fortfaranda ganska ledsen efter att vi la på och jag kunde inte alls sova, så jag la mig och tittade på Supernatural och försökte att sova. Efter något avsnitt så lyckades jag att lugna ner mig och somnade äntligen, för att en liten stund senare bli väckt.. så blev ju att jag låg vaken ett bra tag efter det också innan jag somnade. Sen så har jag de senaste nätterna vaknat upp flera flera gånger från 4 till dess att jag ska upp. Så snacka om att jag idag är trött som en jävla zombie.
 
Det jag känner att jag behöver just nu är en super-ultra-mysdag/kväll/natt med Adam, få spendera tid med bara honom. Jag har inte träffat honom på 3 veckor, det va tänkt att jag skulle till honom om två veckor men nu har jag inte pengar kvar så att det kommer räcka till dess. Vetifan vad jag ska ta mig till, 5 veckor kan jag klara av, inte mer! :(
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback