SYSKON FOR FUCKING EVER

Helgen hemma med tre av mina syskon va behövlig kan jag säga, de fick mig att tänka lite på annat, tack ska ni ha bästa ni! Jag åkte sen hem till Norrköping igen vid 18.24, framme i Norre vid 20.03. Gick och väntade på spårvagnen, 1 minut kvar tills den skulle komma och då ringde Milla, pratade med henne och så kom spårvagnen, klev på den och åkte iväg. När rösten i spårvagnen säger "Nya Torget" så tänkte jag bara "hmm har de ändrat namnet på en hållplats?" men precis då så svängde den av från de spåret som 3:an brukar åka och då förstod jag att jag klivit på fel spårvagn haha! Så jag hoppade av vid nästa hållplast och skyndade tillbaka, för att se den jag skulle åka med åka förbi, jag va såå nära att hinna ikapp den men nä. Nästa spårvagn skulle inte gå fören om en 32 minuter så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå hem. Så idag har jag gått 4 km på typ 25-30 minuter, hann före spårvagnen också haha! :D
 
Lillebrorsan Charlie, med systrarna Tina, Micka och Madicken i bakgrunden.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Hej!
Skulle uppskatta ifall du frågade några frågor i min frågestund. Tusen tack :)

Ett riktigt stort förlåt om du inte gillar sådana kommentarer...

Postat av: Fevveeh

Har just nu veckans blogg tävling!
Var gärna med och tävla, kram!

2014-05-12 @ 00:57:52
URL: http://candyp0rn.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback