TRASIG CANON OCH INGET DELFINARIE FÖR MIG

Sov riktigt dåligt inatt för att jag hade/har så mycket i mitt huvud som vivlade runt, så har haft en crappy day. Sen blev dagen inte alls bättre av de svar jag fick från Assist WorkshopLinköping angående min kamera. De visste inte vad självaste reparationen skulle kosta innan de gjort en felsökning, men undersökningsavgiften ligger på 550:- ink moms och så vill säkert affären jag lämnar kameran till ha hanteringsavgift samt frakt. Jag har inte ens råd att lägga ut 550:- så jag får helt enkelt vänta med att få min kamera lagad tills jag har råd, vilket jag aldrig kommer ha. Helvetes skit, faan vad arg jag är på mig själv.
 
Idag fick vi också reda på vart vi kommer ha våran praktik i trean, jag är allt annat än nöjd. Allt jag någonsin velat är att få vara på delfinariet, tycker jag visat det tillräckligt mycket. Men nä, jag hamna på rovdjur i Kolmården och så på Furuviks djurpark. För det första så tål jag knappt att se på kött, så känner att den avdelningen passar mig jättebra, verkligen... INTE. Och för det andra så kommer jag inte klara av Furuvik, känner det redan nu att det blir en repris av ettans praktik.. Jag kommer inte klara av att bo i Furuvik i 3 veckor med en tjej från klassen som jag inte alls känner och dessutom utan internet. För att jag ska må bra behöver jag mina vänner, jag behöver kunna sysselsätta mig med saker, annars så kommer jag bryta ihop totalt. Jag tror att jag har specifik social fobi, vilket gör det svårt för mig i vissa situationer, jag får ångest av att vara själv med någon(det kan till och med vara någon jag känner) och kan sen må dåligt resten av dagen och detta kommer jag utsättas för om jag åker till Furuvik. Och ett annat problem är att jag inte alls har råd att betala för att åka dit, även fast man får ersättning senare så hjälper inte det då.
Vet inte alls vad jag ska ta mig till..
 


Kommentarer
Postat av: HJJONSSON

Gillar färger på håret, så snyggt!

Svar: tackar!
Momlin Engqvist

2014-05-12 @ 20:58:07
URL: http://www.hjjonsson.se
Postat av: My

Hej, det lilla jag sett av din blogg hittills är verkligen fint och bra! Själv så har nyligen startat en blogg där man kan få en inblick i mitt liv med anorexia och kampen jag tar varje dag för att kunna återvända till livet frisk och fri! kram ♥

2014-05-13 @ 13:12:09
URL: http://nattstad.se/mynu

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback