AM I FAMOUS YET?

Igår var jag med i en tävling om bästa halloween-kostym på instagram, ligger tvåa atm så om ni vill kan ni ju gå in och ge min bild en like HÄÄÄR. När jag kom med i den där tävlingen så fick jag ungefär 100 nya följare och massvis av likes som trillar in hela tiden på alla mina bilder. Sen efter ett tag kom två andra Instagramkonton och ville ge mig shoutout's, så där fick jag ytterliggare 100 nya följare. Och det kommer hela tiden nya följare. Wiiii jag blir sååå glad. Och inte nog med det, min statistik på bloggen idag är superduper och jag har då inte ens hunnit blogga än. YAY, this is a good day ma friends. Ska fira med att gå och köpa godis, mhmmh.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback