ART

Tidigare idag skulle jag lämna grejer i min garderob, då hittade min gamla mapp med massa av saker jag skapat. Gillar att kolla tillbaka och se hur mycket jag utvecklats och ändå överraskas över hur duktig jag ändå var då, för 3-5 år sen. Hittade även massa kladd ifrån mina dåvarande loggböcker jag hade då, satt alltid och ritade i dem. Det var tider det.
Jag kommer ihåg när jag gorde den här i skolan, jag var så stolt över den tills jag insåg att den där mattjäveln var helt fel. Så det kan gå liksom. Fick ändå MVG+++++ i slutbetyg i bild :')
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wow, superduktig!

Svar: Åh tack fina du!
Momlin Engqvist

2014-11-02 @ 22:29:48
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: My Fredblad

Sjukt duktig du var redan då! Har du alltid gilat att ritra eller? :)

Svar: Tack gulledu! Yes, har ritat så länge jag kan minnas! Går i släkten dessutom :)
Momlin Engqvist

2014-11-03 @ 00:03:26
URL: http://fredblad.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback