CRAZY NIGHT OUT

Min helg, den som var nyss alltså, var väldigt fantastiskt bra så jag känner att jag måste berätta lite om den.
 
Fredagkvällen förfestade jag med Maja, Malin, Milla, Daniel och Patte. Vi körde upp till bevis, galet kul att köra kropp mot kropp med Daniel, vi ägde alla.. nästan. Sen kom Daniels bror förbi en sväng för att han ville träffa mig och så var han snäll och skjutsade in oss till stan :3 Där mötte vi upp några ifrån klassen och drog in på Puls, körde igång med skolkampen direkt! Tyvärr så vann vi inte, men vi var ändå bäst såååattehh. Sen dansade vi massamassa och snackade en hel del, träffade Daniels bror därinne igen. Det var sjuuukt kul att gå ut med hela klassen, synd bara att Anton inte var med, annars var det nog alla!
 
På lördagen körde vi Wii och bara chillade tills de andra skulle iväg på fest, men jag och Daniel valde att stanna hemma. Hade en sjukt mysig kväll/natt med honom! Först lagade vi mat som vi åt till The Originals, sen satt vi och pratade i flera timmar. Uppskattade verkligen den kvällen, hur mysig och bra som helst
 
På söndagen låg vi i sängen och bara myste tills han skulle åka hem, blääh ville inte att han skulle åka. Saknar honom så himla mycket trots att det bara gått 3 dagar sen jag såg hon sist. Men det är vetskapen om att jag inte kommer träffa honom fören om 3 veckor som gör det så jobbigt. Wuä.
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback