KANSKE BLIR EN AUSSIE DÅ

Idag har jag varit i le stockholmo. Tillsammans med massor miljoner andra treor gick jag på SACO och studentmässan, gick bland massor av montrar och pratade med folk, snodde tygkassar, godis och gick på seminarier. Det jag verkligen fastnade för var GoXplore, med dem får man hjälp att åka utomlands och jobba, främst till Australien, Nya Zeeland och Kanada. Eftersom att få jobba i Australien/Nya Zeeland alltid varit en stor dröm så var GoXplore perfekta för mig, tänker satsa på det alltså! Pratade även med ett par grabbar som hade bartenderutbildning utomlands, tror dem hette MIB, inte helt säker. Det lät också väldigt lockande :3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessy

Åh, va spännande!

Svar: Ja verkligen! :D
Momlin Engqvist

2014-11-27 @ 21:46:27
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback