KÖTTIS

SÅ, jag är tillbaka! Var hemma en helg med familjen så jag hade knappt tid att ens starta datorn. I lördags kom som sagt alla mina syskon med familjer och farmor hem, det var så roligt att få träffa alla igen. Jag var mest med min systerson Casper och Charlie för att dem är så mycket roligare. Vi körde kurragömma, spelade så högt vi kunde på mitt keyboard och charlies gitarr, körde ta och sprang omkring massor i huset. Det bästa med Casper är att man blir så glad av att vara med honom, så himla rolig och söt unge!
 
Vi passade på att försöka ta en ny syskonbild också, kvallen suger för att det var asmörkt därinne ://
Ignorera mig på denna bild, gillar den endast för att Casper är helt mos haha!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback