VILL DU HA SVART BAKGRUND FORTSÄTT LÄSA

När jag fotar produkter så tycker jag det blir snyggast med svart bakgrund, så då löste jag detta genom att bara ta en svart duk och lägga på min hutch jag har bredvid skrivbordet och sen se till att en del av duken går upp på väggen så att inget av väggen syns. Det kan vara lite trixigt men man får använda sin fantasi, fäst duken med kludd på väggen eller vik den så att den står upp som jag har gjort. 
 
Sen när du redigerar bilden se till att höja kontrasten och sänka inmatningsnivån, då blir förhoppningsvis bakgrunden helt svart och det syns inte att det är en duk du har bakom.
 
Och sen har du dina fina produktbilder med svart bakgrund!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback