BRA HELG

Igårkväll hade jag en jättemysig tacokväll med Maja, Malin, Anton, Casper och Hanna. Låg sen inne i samlingsrummet och kollade slutet av Idol och på Beck. Jag var dock jävligt trött i både kropp och huvud så jag somnade. Det var dock himla mycket mysigare att somna i soffan med sina vänner runt omkring sig än att somna i sängen <3
 
Nu sitter jag och äter frulle, för om lite mer än om en timme kommer pappa, lillebror Charlie och storasyster Tina hit! Vi ska shoppa lite, supermys :D
Charlie och jag när vi kör spelet "upp till bevis" i somras. Och ja, han är min LILLEbror.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Hej! Delta gärna i min veckansblogg tävling och vinn en länkning :D

/Morgan - Bög och spermadonator

2014-10-12 @ 16:35:14
URL: http://www.nattstad.se/morganw

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback