HEMMA HOS FAMILJEN

Igår eftermiddag åkte jag pendeln, från Norrköping till Skänninge. En timme tog resan. Jag satt på ett fyra säte med mina väskor. Jag var fortfarande väldigt trött efter helgens äventyr så väldigt snart satt jag där och tippade med huvudet åt sidan sådär som man gör när man åker tåg. Tåg har den inverkan på mig, vilken tid på dygnet det än är så slutar det alltid med att jag somnar och huvudet trillar åt sidan. Efter pendeln bytte jag till buss och 28 minuter senare var jag framme i lilla Vadstena hos familjen, eller ja dem som var hemma. Nu ska jag vara här hemma i typ en vecka, vi får se när jag åker hem till Norrköping igen.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback