NU SKITER JAG I DET

Vet ni vad? ATT NU SÅ SKITER JAG I DEN DÄR JÄVLA VIDEON SOM JAG HAFT PÅ G I ETT PAR HUNDRA ÅR NU. För fjärde gången som jag varit tvungen att redigera om den för att den försvunnit eller filerna gått sönder så blev jag nyss ÄNTLIGEN klar med den, sparar den men så blev det något konstigt hack mitt i videon så jag tog bort den för att spara om den. Men då är det klart som fan att filerna helt plötsligt är trasiga. GAAAH. Jag har lagt ner så sjukt mycket tid på den där videon, men nu får det vara nog. Nu skiter jag i den. Känns sjukt tråkigt att det blev såhär, ville ju lägga ut den så att ni fick se den :((
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback