OMKASTAD DAG

Alltsåååå idag va det näst sista dagen på praktiken, och som jag har längtat efter den här dagen! Men nu, nu vill jag vara kvar haha, jag vill inte sluta på rovfågel/sydamerika :((( Idag var dessutom en utav de bästa, just för att jag jobbade med Emelie och hon är så mycket lättare att prata och vara med, vilket för mig gör en sååå stor skillnad. Det blir ju så mycket roligare att jobba då. Dagen var väldigt omvänd och tokig i övrigt för igår hade vi glömt att ta upp ny kyckling så den var inte tinad tills idag och så skulle veterinären komma och kolla på Berguven Pontus och Soldatarorna Hans och Greta. Så vi fick kasta om lite i rutinerna, vilket gjorde att jag och Emelie fick gasa runt i deras lilla bil större delen av dagen för att åka runt till de olika ställena de har fåglar på.
Pontus, som ni nog känner igen vid det här laget!

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

åh fin!

2014-10-03 @ 01:25:06
URL: http://milina.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback