PEAR CHOCOLATE INSPIRATION

Som den te-älskande människa jag är fick jag nys om att Lipton har 2 nya underliga smaker ute på marknaden, så givetvis stack jag direkt till ICA för att se om dem fanns där. Dock hittade jag bara Pear Chocolate Inspiration så den fick följa med hem till min Lipton-samling. Blev lite ledsen att Lemon Macaroon inte fanns.
Päronteet smakade faktiskt till min förvåning päron! Dock förstår jag inte var chokladsmaken är någonstan??
 
Fråga mig inte vart kvalitén i mina bilder tog vägen, tror jag hade lite för lång slutartid...

Kommentarer
Postat av: Mikaela♥

Gillar "blueberry muffin" och är också en riktig te-nörd :)

Svar: Ja den är en favorit! :D
Momlin Engqvist

2014-10-06 @ 17:59:14
URL: http://lmikaela.blogg.se
Postat av: Alisha

Haha, den enda jag gillade var Strawberry Cupcake. Smakade på både Vanilla Caramel och Blueberry Muffin, men de blev inga höjdare här hemma D:

Svar: Alltså jag gillar dem, men egentligen så smakar inte blueberry muffin inte alls blåbär haha!
Momlin Engqvist

2014-10-06 @ 20:37:32
URL: http://ravenith.se
Postat av: Janie

Gillar man de där teerna om man är kräsen? Jag gillar bara svartvinbärste och söderte, men tycker dom smakar för lite så brukar ja i två påsar xD

Svar: Jadu, dem har ju lite underliga smaker så jag vet inte. Du kanske skulle älska dem? haha! :D
Momlin Engqvist

2014-10-08 @ 20:07:36
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback