ROVFÅGEL & SYDAMERIKA, BÄSTA PRAKTIKEN

Idag när jag stod och klämde kycklingar, så sa Amanda helt plötsligt "det är ju din sista dag, då måste vi se till att du får flyga en fågel!". Vilket jag svarar såhär på: "ehh, va jag??". Hahah ååh blev så jäkla glad och förvånad, trodde aldrig att jag skulle få röra en fågel. Hee-Man som vi sen på eftermiddagen flög är så jäkla tuff och snygg, mmhmmh. Jag har försökt komma fram till vilken av fåglarna jag gillar mest, men alla ligger fan lika, alla är snygga på sitt sätt. Men Marknäshornsfågeln Manfred är nog den mest charmigaste, LÄTT.
 
Idag var det alltså sista dagen på praktiken och fyyfan vad det sög, alltså att det va sista dagen. Jag känner att jag nu på slutet har förbättrat mig så mycket och ställt så mycket mer frågor och även fått vara med mer på rovfågel vilket gjort att jag kännt mig mer delaktig, inte bara som att jag är en elev. Det här är min första praktik som jag verkligen kände att jag ville vara kvar, jag har verkligen kärat ner mig i alla fåglarna och djuren på sydamerika. Bästa någonsin!
Åhh lilla kapybaran Koppar, vad jag saknar henne från när hon var liten när jag hade praktik där förra året.

Kommentarer
Postat av: Alisha

Är inte alls avis eller något :(

Svar: Hihi C:
Momlin Engqvist

2014-10-06 @ 20:39:20
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback