AFTONBLADET ÖVERRASKAR

Tänk er att ni sitter och snackar i skype, talar om valet. Daniel som är på andra sidan av skype snackar om siffrorna som visas på aftonbladet, så jag tänker att jag också ska gå in och kolla. Söker på google och klickar på första länken, kommer till aftonbladet men sen blir allting vitt och jag suckar för jag trodde datorn krånglade. Men i nästa sekunde så poPPAR EN JÄVLA SCREAMER UPP I MITT FACE. Jag blev så rädd att jag nästan började gråta, på riktigt. Jag hatar screamers så himla mycket :((( Dessutom trodde Daniel att skriket som screamern gav ifrån sig var jag som skrek och att någon typ kom in och tänkte mörda mig haha!
 
Jag vågade knappt gå in på den riktiga länken till aftonbladet sen haha :C
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Men åh, vad hemskt! Hatar själv screamers och är ALLTID misstänksam mot vidoes jag aldrig har sett innan D:

Svar: Hahah ja jag vågar inte gå in på aftonbladet längre D:
Momlin Engqvist

2014-09-16 @ 11:03:56
URL: http://ravenith.se
Postat av: Alisha

* videos :@

2014-09-16 @ 11:04:04
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback