HAIRPROBEMOS

Jag har för tillfället lagt min extremsnelugg åt sidan (hahaha fattar ni skämtet??) och låter mitt naturliga hår utan hårspray leva sitt liv ett tag. Förr trivdes jag inte alls såhär med håret, det kändes inte som jag. Men efter att så många gett mig komplimanger när jag har håret såhär så trivs jag ganska så bra med det. Dessutom så behöver mitt hår vila från all hårspray och tupering för ett tag, det är galet slitet. Tror jag använt hårspray ordentligt 2 gånger på 2 veckor nu, extremt ovanligt för att vara jag. Och 3 veckor till ska det bli nu eftersom att jag har praktik och då är det onödigt att fixa frillan. Sen efter praktiken får vi se hur det blir, funderar ju på att färga håret blått!
Förövrigt vad är det för rosa "moln" i bakgrunden till vänster på bilden??? Ett rosa spöke eller?!

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Fin bild på dig, Du skulle passa sjukt bra i blått juu♥

Svar: Åh tack fina du! <3
Momlin Engqvist

2014-09-11 @ 17:34:29
URL: http://llollan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback