HALVA TIDEN HAR GÅTT

Yo peepz. Jag kommer hem så sent från praktiken och är så trött och hinner inte riktigt allt, därav att bloggen är tom ibland.
 
Idag har varit en så konstig dag. Först fick jag skära frukt till sydamerika i en halvtimme på morgonen, sen hade jag frukost i nästan 2 timmar.. Efter det fick jag hjälpa till på barnens lantgård, jag och Amanda från klassen gjorde rent i ett bakhägn. Seen efter det fick vi lunch i över en timme, efter lunch hjälpte jag till på Sydamerika. Jag mockade stallet helt själv och nästan hela hägnet också. Sen fick jag gå hem för dagen. När jag berättar såhär vad jag gjort kan man tänka sig att det inte ska ta så lång tid.. meen vi börja 8 och slutade 16.20... Jag förstår inte alls vart tiden tar vägen på praktiken. Nu är det dessutom bara 7 dagar kvar på praktiken!!!
Hela första veckan på praktiken såg det ut såhär ute på morgonen, silent hill stuk.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback