RETLIGA TIGRAR

Idag när vi kom till parken så stod vi först och såg ut över anläggningen, tittade på de fina tigrarna och njöt av hur vackert det va med morgonsolen och diset som låg kvar i luften. Försökte fånga det på bild, men det blev inte så bra. Men sen så tog vi en 10 minuter på oss att leta reda på tigrarna och se vem som va vem och sen körde vi igång med studierna! Idag va dem himla tråkiga och dryga. De gick runt i anläggningen, gick in och så gick dem ut igen, då va vi tvungna att igen sitta med kikaren och klura ut vem som va vem. Så gjorde dem nästan hela tiden, annars så låg dem bara och sov hela tiden. Inte så spännande. Blev lite ledsen att de skulle mata tigrarna precis när vi skulle åka hem :C
 
Idag har det varit såå himla varmt! Jag och Maja satt på ett ställe som hamnade mitt i solen hela dagen, ganska skönt, men framåt eftermiddagen så började det bli ganska så för varmt, blev alldeles svetty svetty. På lunchen satt vi mot väggen i solen och åt, sen så råkade vi sitta där och somna.. Jag fick solsting, sving eller va det heter :((
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback