SKOLAN IN MY ASS

Fyfan för den här veckan. Jag har 3 omprov, 3 redovisningar och ett arbete att lämna in denna vecka. Jag mår så himla dåligt över det, har ingen motivation alls och det läskigaste, jag bryr mig knappt om att få omproven gjorda även fast jag då riskerar F i kursen och måste göra om hela kursen. Hade det inte varit för att Maja också låg efter i samma grejer och hjälpte mig att ta reda på vad jag låg efter i, så hade jag nog inte brytt mig om att kolla upp det eller plugga till dem. Så ett fett tack till dig Maja som räddar mina betyg<3 Jag är bara så sjukt skoltrött att jag inte orkar, motivationen vet jag inte när jag såg till senast. Dessutom är det så mycket jobbigar i skolan när jag inte är på topp hela tiden. Ibland vill jag bara stanna hemma i sängen och gömma mig tills allt är borta, så att jag slipper tillfällena när ångesten kickar in och jag börjar må dåligt.
 
Nästa vecka börjar dessutom min 3 veckors praktik på rovfågel i Kolmården, vilket jag verkligen inte ser fram emot. Eftersom att jag har så svårt med nya människor så är det extra jobbigt för mig, redan förra veckan mådde jag dåligt över tanken på att jag ska behöva vara med folk jag inte känner i 3 veckor. Att jag också kommer behöva köpa matlådor, frukost osv extra till praktiken ger mig sån enorm ångest eftersom att jag vet att jag knappt har några pengar, det är precis dem räcker i vanliga fall. Är så äckligt trött på den här jävla skolan och hur den får mig att må.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ditt håår, så fint! ♥

Svar: Åh men tack! :')
Momlin Engqvist

2014-09-09 @ 16:05:27
URL: http://drawingsbymeli.blogg.se/
Postat av: Julia ;DD

Nej va jobbigt med omprov:(

Svar: Skojar du, det suger! :(
Momlin Engqvist

2014-09-09 @ 17:17:13
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: M&M

Du klarar det Malin, vi tror på dig! förstår att det känns jobbigt men det kommer gå bra, vi får hjälpas åt! PUSS O KRAM /Maja & Malin <3

Svar: Gulleni, love you! PUSS O KRAM<3
Momlin Engqvist

2014-09-09 @ 18:20:44

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback