ÄGGSTRA KUL

Ikväll hade boendet påskmys och dem bjöd på fika i form av smörgåsar med massa gott pålägg så självklart gick vi dit. Sen blev det också massa lekar, det roliga med allt var att jag uppfattade inte fören sista leken att det fanns ett pris för den som vann. Vi hade en sista utslagstävling mellan mig och en till, den gick ut på att dricka upp ett glas påskmust genom två ihopsatta sugrör och sen skulle man flippa muggen så att den hamnade upp och ner och jag hann göra allting innan den andra tjejen ens druckit upp all läsk. Är man bäst elleeerrr?
Som förstapris fick jag ett ägg med godis, påskägg brukar dem visst kallas.
 
Jag öppnade det nyss och skulle smaka på skumgodiset för jag brukar aldrig tycka om det, äter ju upp det äckligaste först liksom. Det är ju så man gör, har alltid gjort så.
 
Men seen när jag åt en så smakade den te, alltså te som man dricker. Typ Earl Grey! Liksom whaat the fuuck?1
 
Jag smakade en till för att se ifall jag inte känt smaken i syne. Eller i syne kan man ju inte säga, i smaken måste det bli, eller hur? Hur som helst, jovisst smakade den te. Hade ingen Earl Grey hemma men försökte jämföra lukten lite. Detta är mycket underligt tycker jag, vem smaksätter skumgodis med tesmak?
 
Jag älskar visserligen te, men skumtegodis var inte så jäkla gott. Det här godiset får -5 av 5 toasts.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback