FAMILY

I lördags blev jag firad av hela familjen och farmor, till och med mina äldsta syskon Madde och Stoffe med sina familjer kom! Stoffe blev ju pappa för ett par veckor sen så nu var andra gången jag fick träffa dottern Molly. Hon är verkligen supersöt och man får inte nog av att titta på henne. Första gången jag träffade henne satt jag med henne i knät i nästan två timmar haha. Tycker verkligen om när hela familjen träffas, det är så mysigt och roligt. Maddes son Casper är dessutom världens gullunge som alltid vill leka, hans favorit är ta eller taga som han säger då. Längtar redan tills nästa gång vi ska ses allihopa. 
Tycker bilder på bebisar i svartvit är så jäkla snyggt så här fick ni två stycken!

Kommentarer
Postat av: BeckaBubblegum

Åh, så mysigt med bebis! =)

Svar: Ja verkligen! :)
Momlin Engqvist

2015-04-14 @ 08:20:43
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se
Postat av: purposes.blogg.se

Guuuuuuud såå söt!:D Och jag håller med om att det är mysigt när familjen samlas ^^

Svar: Visst är hon! :D Ja det är verkligen supermysigt :3
Momlin Engqvist

2015-04-15 @ 22:07:23
URL: http://purposes.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback