FAN VA BRA JAG ÄR IKVÄLL

IKVÄLL HAR DET VARIT EN BRA KVÄLL SKA NI VETA. Behövde skrivas i caps för att så bra har den varit. Det har varit en bra kväll för mitt mående, har varit ganska nere ett bra tag men ikväll så ba tjoff så tyckte jag att mitt utseende var ganska så nice, blev taggad på livet och ba vill ut och köra nu. Alltså inte köra som i köra bil.. utan ja köra som i visa alla att jag är nice. Typ. Och sen så tränade jag ikväll, ja-haadå det gjorde jag minsann. Fast det har jag faktiskt gjort ett par gånger nu, har börjat göra det innan jag ska duscha. Dock kör jag bara mage haha, för det är det som jag är tillräckligt motiverad till att göra. Sen när jag duschade skippade jag schampoot, det ska ju vara dåligt för håret så ville testa att duscha utan en gång. Kanske vaknar upp med hår flötigt som ett smörpaket imorgon, vem vet. Nu ska jag sova, för jag är dötrött och på asbra humör. TACOhej.
Okeey frågan är ju varför jag spänner armarna när det är magen jag tränat? Malin-logic.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback