MILLA TILL UNDSÄTTNING

Om jag ska vara helt ärlig så var min 19-årsdag till en början sämsta dagen någonsin. Satt helt ensam på mitt rum på studentboendet hela dagen och kände mig miserabel. Var ganska så ledsen faktiskt, för det suger att vara helt ensam på sin födelsedag. Väntade på att mina vänner skulle gratulera mig, men tillslut skrev jag själv och fråga vad dem gjorde. Milla svarade direkt "Hej prutt Pelle, jag har precis tränat. Men vill du att vi myser lite i kväll? Eftersom att du fyller år idag ♥" Blev sååå glad och ba JAAAJAJJAJA. Så hon kom över till mig och så gjorde vi fruktsallad med glass till som vi åt framför sämsta filmen någonsin, men det gjorde inget för hade det ändå supermysigt och bra! Den kvällen med Milla gjorde min dag, från att ha sämsta dagen till att ha bästa kvällen eveeer.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback