SÖT LÖRDAG

Okokok lovade mig själv att inte köpa något onyttigt den här helgen för att jag måste spara pengar och så försöker jag bli av med mitt enorma sötsug. Hur tror ni detta gick?? :))))) Gick ju givetvs till affären för att köpa något gott, hittade SIA glass med kakdegssmak, dog lite där vid frysdisken. En Monster och en Japp följde med hem också. Är fett ledsen för de har inte haft den röda Monster på ett tag, de kan ju inte ha tagit bort den :(((
 
Tror förövrigt jag håller på att bli sjuk eller nått, hostar lite och det svider like hell i min hals. Eller det kanske inte beror på sjukdom, kanske bara skriksjungit för mycket idag.... Ops!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback