SUGAR SKULL GIRL TATTOO

Jag har gett er några sneek peaks då och då men nu i fredags blev den äntligen klar och nu kan jag äntligen visa den för er! Min tattoo design som jag gjorde till min syster Madde. Som ni ser så är min inte identisk med originalet, men det var så Madde ville ha det och jag tycker också det blev snyggt såhär utan rosor och sånt. Blev lite mindre mexikansk känsla över den utan rosorna och texten. Är så sjukt nöjd över den och jag blir så glad över att Madde är nöjd och att alla säger att min är snyggare än originalet. Det gör mig stolt över mig själv! Blir bara bättre och bättre på att rita realistiskt med blyerts, nu efter det här ska jag ge mig på akvarell. Det ska bli kul!
Ansiktet är inte lika vitt i verkligheten, det är mer skuggat oså men det kom inte med på bild tyvärr.
 

Kommentarer
Postat av: Denise Taylor

Grym du är på att rita :D den blev ju hur snygg som helst!

Svar: Åh tack snälla du! :D
Momlin Engqvist

2015-04-13 @ 11:05:09
URL: http://autaini.com
Postat av: Gina

Grymt! :)

Svar: Tack! :)
Momlin Engqvist

2015-04-14 @ 10:59:07
URL: http://kissen.se
Postat av: junkfoodjunkie

Coolt! :)

Svar: Taack! :)
Momlin Engqvist

2015-04-15 @ 17:56:47
URL: http://junkfoodjunkie.blogg.se
Postat av: Bella

Shit va snyggt! Vad använder du för pennor? :0

Svar: Oj tack! Jag använder blyerts i märkena Faber-Castell och Staedtler :) Ska göra en video där jag pratar om mina olika pennor osv som jag använder så håll utkik om du vill ha mer info!
Momlin Engqvist

2015-05-02 @ 22:10:38

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback