#ISKALL

Tänker inte börja detta inlägg med att be om ursäkt för att jag missat att blogga, för jag tror ni tröttnat rätt ordentligt på det nu va? Hur som helst, hade världens bästa helg verkligen! Fredagen som jag skrev spenderades i Norrköping där jag mötte upp Maja och Malin, vi drog till elevboendet där vi brukade bo förut och hälsade på. Gud, det känns såå konstigt att inte bo där längre! Men hur som, sen hängde vi på himpafältet med Liam, Robin(tror jag han hette haha?!) och Tizve. Drack och bara hade det jävligt bra! Drog sen vidare till en krog där jag, Maja och Tizve dansade på ett rätt ensamt dansgolv. Klockan blev så mycket så vi inte kunde ta oss hem, så Filippa var en pärla och lånade ut sitt rum på elevboendet till oss!
 
Dagen efter tog vi det lugnt, hängde på taket i solen med Filippa, åt frukost i form av sallad från salladsbaren från ICA på gräset vid boendet osååå. Vid fyratiden drog vi till Linköping och mötte mina systrar, kollade lite på streetmarketen, åt subway och så tillslut fick vi se Individen & Kungarna's sista spelning ihop. Lika bra och fint som alltid, speciellt favvolåten Som glitter. Därefter gick vi runt lite på tivolit, vandrade runt lite bara Maja och jag innan systrarna ville dra hem så då mötte vi upp dem och gick till bilen och brummade hem till Vadstena. 
 
Söndagen packade vi bilen och drog till stranden. Solade, badade och njöt av värmen och den fina stunden. Sen åkte vi hem, bytte om och gick ner på stan och köpte pizza som vi åt i parken. På kvällen roade jag och Maja oss med att spela COD, vi är värsta teamet hon och jag. Men sen var det dags för Maja att åka hem, så sprang med henne till bussen för att vi som vanligt alltid är sega iväg(och för att Maja glömde sin sminkväska halvvägs till bussen så jag fick springa tillbaka).
 
Förlåt för det långa inlägget, men min helg var SÅÅ JÄVLA BRA. Tog som vanligt inga bilder så här får ni en bild på mig och Maja när vi är män.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback