VALPHÄNG

Hej, världens sämsta bloggare här!
Jag har fotat massa och velat blogga om saker... MEN, min dator är så seg och dum att jag helt tappar lusten när jag väl har tid att egentligen blogga. Men jag saknar det massvis så jag ska försöka att komma tillbaka på riktigt nu!
 
Och detta inlägg börjar jag med att berätta om att jag och min syster Micka var i Norrköping i måndags och hälsade på min kompis Neele, hennes kille Olof och deras två vovvar Leo och Moa. Moa är fortfarande en liten valp så hon var sådär asmega söt och Leo var som vanligt väldigt övergosig, sötisar! Vi åt iallafall glass på Halvars nere på stan och sen gick vi tillbaks och satt och snacka en massa skit i deras lägenhet innan vi tillslut beställde pizza som vi sen åt nere i parken. Hade en himla rolig och mysig dag/kväll i Norrköping!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback